آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

آیلار در 5 سالگی

1397/4/30 9:54
نویسنده : مامان آسی
373 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین ترین روزهای آیلار به سرعت برق و باد میگذره و الان 5 سال و سه ماهه هست آیلار زیبا .

دختری دوست داشتنی و جذاب که هر جا که میره جلب توجه میکنه . عاقل و فهمیده با استدلال های علمی زیاد !عاشق حیوانات و پرندگان . یکی از قشنگ ترین نقاشیاش نقاشی اسب سفید بالدار هست .که آرزو داره روزی بتونه یکیشو بخره .

دیروز در مورد فضا صحبت میکرد با من و میگفت : آدم میتونه به فضا بره و خورشید رو  از نزدیکتر ببینه ولی باید لباس مخصوص و اکسیجن (اکسیژن ) داشته باشه چون فضا اکسیجن نداره . البته یه اکسیجن های دیگه ای داره که آدم نمیتونه باهاش نفس بکشه !

امسال با خوشحالی تمام آماده رفتن به پیش دبستانی هست و شادی در پوست خود نمیگنجه !

کلاس اسکیت میره و حودشو با استایل و باهوش و ذکاوت نشون داده .طوریکه  مربی دومش میگفت حتما کلاسهاشو ادامه بدین چون واقعا  خیلی سریع همه چیزو یاد میگیره  . با این وجود که زیاد سرعت بالائی نداره انقدر  زیبا و راحت اسکیت میکنه که همه توجهشون بهش جلب میشه . و البته همیشه حواسش به آبجی آیدا هست که اگر  زمین خورد کمکش کنه .!

جدیدا بسیار علاقمند به آموزش زبان انگلیسی شده و داره جملات کوتاه رو بکار میبره و من و بابایی رو با هر جملش غرق در لذت میکنه . واقعا تلاشش ستودنیه ! چون هیچ کلاس زبانی نمیره ولی با رسانه یاد گرفته خیلی چیزا رو و حتی خوندن بعضی از کلمات رو .

خلاصه با وجود همه ی چیزهای خارق العادش یه کارهایی رو هم داره که حرص منو درمیاره و منو عصبانی میکنه ! مثلا هنوز با لباس پوشیدن و غذا خوردنش مشکل دارم . با وجود تپل بودن نسبی و وزن 19 کیلوئی غذا خوردنش در حد یه بچه ی یکساله هست .

کمی غد و خودخواهه و بسیار مراقب غذاهایی که میخوره هست که یه وقت آلوده نباشه یا با دستای آلوده غذا نخوره . خلاصه دختر تمیز ولی یکم شلخته هست .

ولی هر طوری که باشه عشق بزرگ من و دختر نازنینمه و بهش همیشه افتخار میکنم .حتی به ویژگیهای شخصیتیش که من نمیپسندم هم افتخار میکنم . چون اینهاست که با هم آیلار رو آیلار میکنه . و من عاشق آیلارم هستم با همه جوانبش .

 

پسندها (3)

نظرات (0)