آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

تولدت مبارک فرشته ی زیبا ی 10 ساله ی من

1402/1/29 10:23
نویسنده : مامان آسی
196 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ده سال بیش اتفاق افتاد ! 
اتفاقی که بزرگترین تحول زندگی من بود  ، اتفاقی که تا تا آخرین روز ، زندگی من رو تحت تاثیر خودش قرار داد  و برای من بزرگترین مسئولیت  دنیا رو ایجاد کرد.
تولد آیلار ،دختری شیرین و آرام و خواستنی !
  تو به دنیا آمدی و دختر بزرگ من شدی و من مادر تو شدم .
چه چیزی شیرین تر و خواستنی تر از  این!؟  
"دانای توانا " کلمه ایست که بخشی از تو را وصف می‌کند . 
دختری که وجودش برایمان سرشار از اعتقاد و اطمینان است . با  تو خیالم تخت است از فرداها .
 برای همیشه ی پدر و مادر بمان و بیشتر از قبل ما را از  وجودت غرق شادی و افتخار کن . 
امروز برای اولین بار  سال‌های عمرت دو رقمی می‌شود . 
آرزوی مادر برای تولد امسال تو ، فوت کردن شمع ۳ رقمی تولدت است با موهای پنبه ای و لبخند همیشه شیرینت ❤️

💖تولدت مبارک عزیزترینم 💖

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)