آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

8 سالگیت مبارک عزیز دلم

1400/1/28 12:44
نویسنده : مامان آسی
295 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین و دوست داشتنی ترین هدیه ای که انسان در زندگی دریافت میکنه قطعا فرزند هست ! 

اگر دختر باشه و به شگفت انگیزی آیلار ، قطعا بخت با اون پدر و مادر بوده .

با ارزش من ، آیلار دختری که از الان هم بزرگ بودنش پیداست . شخصیت قوی و خلاقت تو رو به یه آدم خیلی موفق تبدیل خواهد کرد . اینو مطمینم .

امیدوارم کودکی ت برات یادآور شادی و لذت و قدرت و موفقیت باشه  تا  سالهایی که سختی های انکار ناپذیر زندگی در مقابلت هست ، چیزهایی داشته باشی که برگردی و بهشون نگاه کنی و بگی میتونم ! من همونم .

زیبای من  افکار بلندت قطعا تو رو موفق خواهد کرد . 

ولی همیشه بدون هر چه که بشی و هر جا که باشی همیشه به تو افتخار میکنیم و تو هر شرایطی که بودی ، بدون  یه خونه ی امن بدون چون و چرا توی قلب من و پدرت داری ،  کافیه برگردی و مارو که پشت سرت هستیم ببینی .

دختر 8 ساله ی مقتدر من امروز که از تو مینویسم ، تو عاشق حیوانات و حشرات هستی و از ورزش کردن و انجام حرکات ورزشی خاص خیلی لذت میبری و امروز به شوق میز پینگ پنگ که قراره بابا برای تولدت بخره دل تو دلت نیست . 

برای رسیدن به اون چیزی که خودت میخوای تلاش زیادی میکنی . و البته دقیقا فقط برای اون چیزی که خودت میخوای .

 از کشف راههای جدید ساخت اسلایم در خانه لذت میبری و الان کلی اسلایم صورتی چرب کلی از جای  یخچال خونه رو گرفته و بگذریم از آثارش که روی همهی وسایل و فرش خونه هست !

از نقاشی کردن لذت میبری و واقعا چیزهای فوق العاده ای میکشی . مخصوصا اگر به اون چیز علاقه داشته باشی . مثل پونی کوچولوها رو . 

رییس بی چون و چرای آبجی آیدا هستی و آیدا همیشه مدافع و همراه تو ! یار وفادار آیدا 

با هم عالمی دارید و تو بازیهاتون غرق میشید و شخصیت های کارتو نی ور میگیرید و لذت میبرید . 

دندونهای جلو ت تازگی دراومدن و چهره ی دبستانی شیرینی بهت دادن که لبخندهات رو دوست داشتنی تر و شیرین تر از قبل کرده . 

پسندها (1)

نظرات (0)