آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

در ناباوری من !

1399/1/28 12:38
نویسنده : مامان آسی
269 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز به یاد کودکی تو که هنوز زیاد ازش نگذشته مطالب وبلاگت رو میخوندم که این تاریخ رو دیدم !!! در حسرت مدرسه رفتنت بودم ! و امروز تو کلاس اولی با افتخار منی. آیلار نازنینم و از اینکه امروز رو میبینم خیلی خوشحالم

(( امروز 28/10/92 هست و آیلار خانم نه ماهه شده .خوشمزه تر و شیرین تر از قبل شده مخصوصا"  با اون موهای مشکی و بلندش که هر نی نیی نداره .بعضیا میگن موهاشو کوتاه کنم تا پر پشت بشه ولی من تحقیق کردم هیچ ربطر نداره . پس : موهای آیلار خانم بلند میمونه !!!

کارهایی که توی نه ماهگیت یاد گرفتی :

1- از تکیه گاه میگیری و بلند میشی و چند تا قدم تاتی میکنی

2- کلماتی که میگی : بابا - تیتی - توتو -دی دی -دادا-لامپ ...

3- دندون درآوردی

4- با  دهنت صدا درمیاری و با دستاتو روی لبت میزنی  تا صداش عوض شه و خیلی خنده داره !!!

تازش: لب مارو هم میکشی تا همون صدا رو بده !!!!!

5- هر وقت که آواز بخونیم تو هم میخونی و اگه صدامونو بلندتر کنیم تو هم بلندتر میخونی ...

قربون شیرین کاریات بشم مامان جون ....

 

کی پس میری مدرسه دخترم ))

پسندها (2)

نظرات (0)