آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

تولدت مبارک عزیز 5 ساله من

1397/1/28 12:59
نویسنده : مامان آسی
349 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی روزها چقد خاص و ماندگارند .چقدر همیشه زنده و جاری ند .

مثل روزی که برای اولین بار و در سی سالگیم مادر شدم ! در ناباوری محض ! در گیجی تمام . و چه کسی میداند من از عوارض داروهای ضد فشار خونم اینگونه بودم یا بهت زودتر از موعد دیدن آیلار . در باورم نمیگنجید  که باید یکماه  زودتر بدنیا بیاید ! شکم زیاد از حد بزرگم را در آغوش کشیدم و گفتم نه ! هنوز خیلی کوچک است دخترم ، آمادگی دیدن دنیا را ندارد ! ولی به اجبار با ترس از فشار خون بالایم ، به اتاق عمل رفتم و فرشته ی 3200 گرمیم را دیدم و مادر شدم .

مادر فرشته ای آرام و معصوم ، مادر آیلار ....

 و امروز پنج سال از آن روز میگذرد و من ، مادر آیلار 5 سالگیش را به شادی نشسته ام .به امید روزهای خوش و شاد برای تو آیلار

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه جونعمه جون
30 تیر 97 9:53
سلام امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت و زندگیتون سرشار از روزهای خوب و قشنگ باشه ♥
مامان آسی
پاسخ
مشتکرم دوست عزیزمحبت
mahyamahya
28 فروردین 98 14:56
ای جانم تولدت مبارک امروز تولد ششساگیت هم  که هست😉