آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

هجده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/7/29 9:29
نویسنده : مامان آسی
369 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز آیلارم 5/1 ساله شد .
و من خوشحال تر از قبل بخاطر اینکه دخترم داره سالم بزرگ و بزرگتر میشه ... خدا رو شکر . و من استرس دارم برای واکسن هجده ماهگیش که قراره شنبه بزنه آخه میگن خیلی دردناکه و بچه ها تا دو روز درد دارند و نمیتونن راه برن .بابایی که میگه نمیبریمش ولش کن . ولی خودم دلم راضی نمیشه درسته که درد داره  ولی مجبوریم.از همین حالا ناراحت ناراحتی دخترمم .خدایا خودت کمک کن که درد زیادی نداشته باشه برای دختر عزیزم .

دخترشیرین و فهمیده من توی این ماه کلی خانوم تر شده و جملات زیادی میگه حتی چند کلمه ای !!!!!!!! البته بعضیاش نا مفهومن ولی مامانی اکثرشو میفهمه .یکی از کلمات جالبی که میگه  وقتی از چیزی میترسه خودش میگه نترس!!! خوب شیرینه دیگه عسل تر هم میشه با اون بوسهای خوشکلش که دل مامان براش ضعف میره..
و دختر شیرینم ....نمیدونی توی نیم وجبی چه هیجانی توی دلم به پامیکنی وقتی که از سر کار برمی گردم و تو میدوویی طرفم و میای بغل مامان و من اون لحظه خوشحال ترین آدم روی زمینم .

                                                و خدایا لطفا" این خوشحالی ها رو از ما نگیر

پسندها (1)

نظرات (2)

ღ.آجي مهديه.ღ
6 آبان 93 17:18
سلام عزیزم سلام آیلار خاله خوبین جفتتون؟؟ عزیز خاله یک سال و نیمگیت مبارک ، ایشالله عروسیتو جشن بگیریم
مامان آسی
پاسخ
خیلی ممنون مهدیه جون . مرسی همه امون خوبیم از خوبی شما .
ღ.آجي مهديه.ღ
6 آبان 93 17:19
عزیزم شرمنده که بعد از مدتها اومدم خودت میدونی چقدر درگیرم خصوصأ اینکه مسیح مدتیه نفخ معده داره و مدام بیقراری میکنه
مامان آسی
پاسخ
همینکه سر میزنی ممنونم