آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

مادرانه

1393/7/22 10:35
نویسنده : مامان آسی
299 بازدید
اشتراک گذاری

 آیلار خانم و به راستی خانم

من عاشق معصومیت توام  .

من گریه هایت رادوست دارم من خنده هایت را دوست دارم .

من به نق نق کردن های خنده دارت عشق میورزم .

به نگاه پاک و جستجوگرت عشق میورزم .

به خواب پر از کودکی ات وقتی که آرام در کنارم میخوابی . به دست و پاهای کوچکت . به انگشتان نازت به چشم و موهای مشکی ات به لبخند گیرایت به دندان های زیبایت به حرف زدن های شیرینت . به صدایت وقتی  "مامان "  میگویی ... عشق میورزم . و اگر میگویم جان مامان ، با تمام جانم میگویم .و وقتی با نگاه پر از التماست آغوش باز میکنی و میگویی " بغل " با همه ی وجودم برایت آغوش میگشایم .

من ، وقتی  به تو مینگرم  که آرام نشسته ای و در دنیای کودکی ات غرق شده ای و با نجابت بازی میکنی ... اشک میریزم ، بزرگ میشوم . مادر میشوم .و به خود افتخار میکنم که مادر تو ام دختر بیش از حد فهمیده من . ! کودک بزرگسال من . خانمم .

براستی که تو خانم هستی نه کودک 5/1 ساله و این را همه اعتراف کرده اند .

من با تمام وجودم میگویم که تو جواب همه ی کارهای خوب منی آیلار .

و خدا بر من حجت تمام کرده و من از او به اندازه تمام ذراتی که آفریده سپاسگزارم .

مرا ببخش دخترم اگر گاهی از سر نا آگاهی  ناراحتت میکنم و گاه از سر سخت گیری . درک کن که مادر ممکن است تو را درک نکند ان لحظه . انتظار گزافی نیست از آیلار که همه چیز را درک میکند .

من همیشه نگران میشوم ... نکند زمانی احساس نیاز به مادر کنی و من نباشم و تو تنهایی و ترس را تجربه کنی ؟؟؟؟؟ نکند سرشار از تشویش شوی و مادر در کنارت نباشد ؟؟؟ و تو بترسی از این دنیای پر از ناشناخته ها ؟؟؟؟

 

و همیشه آخر به خدا پناه میبرم از آن لحظه و همیشه دعایت میکنم .

خدایا دخترم را به تو میسپارم . بهترین مادر دنیا

"دخترم در پناه تو خدا  "

به تو اعتماد دارم

پسندها (1)

نظرات (0)