آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

نوزده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/8/27 8:10
نویسنده : مامان آسی
388 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به دختر ناز مامان آیلار خانم

عزیز دلم فردا نوزده ماهه میشه و هر روز که بزرگ و بزرگتر میشه ، شیرینتر و جذاب تر هم میشه .و همه بیشتر از قبل دوسش دارن . خیلی بچه آروم و ماهی هست همه میگن این بچه به کی رفته که انقدر آرومه حتی مامانم میگه شما ها همتون بچه های آروم و خوبی بودین ولی آیلار یه چیز دیگست . با این وجود که مامان جون دیسک کمر داره و بچه داری براش خیلی سخته بهم قول داده اگه  آیدا جونم هم مث آیلار بچه آروم و باهوشی باشه سعیش رو بکنه که هر دو تاشونو  نگهداره . خدایا خواهش میکنم خودت به بچه هام و مامانم کمک کن . لطفا " .

خوشکل مامان ، ماه دیگه که تو بیست ماهه بشی من نمیتونم بیام و برات مطلب بذارم وشاید هم ماههای بعدیش . نمیدونم تا چند ماه نتونم بیام . ولی میخوام اینو بدونی همیشه و در هر لحظه به یاد توام . اگه خدا بخواد توی بیست ماهگیت دیگه آبجی به دنیا اومده و تو یه خواهر کوچولو به اسم آیدا خواهی داشت که مطمئنم با هم دوران خوبی رو طی میکنید . مث منو خاله فاطمه . تازه شما که اختلاف سنیتون کمتره هنوز بیشتر از ما بهتون خوش میگذره ........

عزیزم برای مامان و آبجی دعا کن تا بتونیم بعد از اطاق عمل سالم و سرحال بیاییم خونه . نمیدونی چقدر دغدغه اون روزها رو دارم که نکنه توی اون چند روزی که من درگیر بیمارستانم  تو احساس تنهایی کنی و بهت سخت بگذره ..... .برای همین هم همش امیدوارم  متخصصی که داره میاد دکتر خوبی باشه و بتونم بیمارستان همین جا عمل کنم که تو و بقیه رو توی دردسر نندازم . دعا کن آیلارم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرشک
28 آبان 93 9:14
بافت تابلوفرش تصوير کودک دلبند شما با تخفيف 30 درصدي ويژه آبان ماه کدتخفيف: aban93 http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنيم کاشان