آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

تولد 7 سالگیت مبارک پرنسس زیبای من

1399/1/28 12:13
نویسنده : مامان آسی
241 بازدید
اشتراک گذاری

سرعت برق و باد رو که میگن ، میشه تو بعضی چیزها بیشتر لمس کرد ! تو بعضی اتفاقها . تو روز تولد بچه هات !

تو روز تولد 7 سالگی دختر بزرگت .

بزرگ! چه کلمه ی دور و البته نزدیکی

بعضی روزها فراموش میکنم که تو هنوز 6 ساله محسوب میشی و تازه امروز قراره 7 ساله بشی و واقعا چقدر کوچولویی . کاش بیشتر قدر آیلار کوچولو رو بدونم و بتونم روزهای شادی برات بسازم چون مطمئنا دوران نوجوانی بین مادر و دخترها فاصله میندازه و این یه اتفاق انکار ناپذیره .

پرنسس کلاس اولی من کاشش تا وقتی فرصت دارم بتونم باهات صمیمی تر باشم ، بیشتر کنارت باشم و باهم بازی کنیم و بخندیم و دنیامون رو شاد کنیم . کاش درگیری و بحثمون سر تکلیف مدرسه کمتر بین من و تو فاصله بندازه ، چون علی رقم اینکه تو فوق العاده باهوشی و یادگیریت بالاست ولی تو نوشتن تکالیف تنبلی میکنی و بقیشو نگم دیگه .....

اینو همیشه بدون به وجودت افتخار میکنم و از صمیم قلب اعتقاد دارم تو  شخصیت قدرتمند و سلطه ناپذیری خواهی شد . و برای دیدن اون روز لحظه شماری میکنم و امیدوارم بتونم تو به فعلیت رسوندن چیزی که تو وجودت هست راهنما و کمک خوبی باشم .

اعتقاد دارم تو پشت و پناه بزرگی برای روزهای سخت ما خواهی بود ، کسی که از همین الان میتونیم بهش تکیه کنیم . کسی که با وجود 7 ساله بودن ، تو این شرایط کرونایی میتونه از خود و آبجی 5 سالش مراقبت کنه و تنها تو خونه بمونن . و یکی از مشکلات این برهه رو به دوش بکشه .

عاشقانه دوستت دارم . دختری که زیادی عاقل و فهمیده هستی آیلار 7 ساله ی من . به نوجوانی خوش اومدی شیرینم . امیدوارم  برات شروع دوران جدید و پر از خاطره های شاد و به یاد ماندنی باشه . پس باز هم میگم زندگی رو زندگی کن و از هر لحظه ش لذت ببر و اینو برای حتی یه لحظه بعد نگذار ! از الان لذت ببر .

کسی که همیشه شادی و خوشی رو برات آرزو میکنه . مامان

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
28 فروردین 99 12:18
خدا حفظش کنه تولدش مبارک😘 خوشحال میشم ما رو دنبال کنید🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 آذر 99 9:27
خاله جون شما با افتخار دنبال شدین ممنون میشم منو هم دنبال کنید❤