آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

چهارسالگی آیلار

1396/1/27 13:33
نویسنده : مامان آسی
277 بازدید
اشتراک گذاری

فردا تولد دختر شیرینم آیلار هست .و من ناباورانه به این چهارسال بودنت در کنارمون فکر میکنم . به لحظاتی که با هم بودیم و گفتیم و خندیدیم و بازی کردیم و خوش بودیم و گاها عصبانیت و قهر های شیرین و بامزه تو و گاهی هم عصبانیت های تلخ من که یادم میرفت با یه دختر کوچولوی سه ساله طرفم نه یه دختر تخس و حرف گوش نکن بزرگ ... آره همیشه توی ذهنم بزرگ بودی و به بزرگ بودنت ایمان دارم به اینکه انسان قویی خواهی شد و حتما در هر کاری که شروعش کنی موفق . و من مشتاقانه سعی در پرورش خلاقیت و استعدادهای تورا دارم . با دستی شاید بسته و فقط در حد مطالعات کمی که انجام میدهم و سعی میکنم خودم را تجسم کنم وقتی سه ساله بودم و بفهمم که تو ممکن است از چه چیزی لذت ببری و چه چیزی برایت شیرین و پر هیجان است . مثل حالا که از پدر که میخواست برای تولدت ماشین شارژی بخرد ولی من خواستم رویای هر دختر بچه ی چهارساله را که در دنیای افسانه ای اش زندگی میکند برآورده کنم . از او خواستم برایت یک کلبه چوبی بسازد تا در خانه جای دهیم ....درست زیر پله های سالن که تو در آن زندگی کنی همانطور که یک روز پدر از تو پرسید که دوست داری برات چی درست کنم و تو گفتی : ((یه خونه ی واقعی ولی کوچیک ))

و فردا تو سورپرایز خواهی شد وقتی که به خانه بیایی و خانه واقعی ولی کوچکت را ببینی که شمع هم دارد آنهم روی کیک !!! و فشفشه هم دارد و حتما بادکنک های رنگی ...

باید فکر کنم ببینم چه چیزهای دیگریست که تو را شگفت زده تر میکند . باید مهیا کنم . من آماده ام آیلار . این  مادرت هست که برای 4 سالگی ات اینقدر هیجان زده است و و امیدوارم تو هم این شادی را تجربه کنی وقتی برای دخترت تعریف میکنی که چقدر شگفت زده شدی وقتی پدر برای جشن تولد 4 سالگی ات برایت کلبه چوبی ساخته .... به امید آن روز زنده میمانم . مطمئن باش .

تولدت مبارک 4 ساله ی بزرگم

پسندها (2)

نظرات (0)