آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

شیرین تر از جونم

1393/4/11 9:23
نویسنده : مامان آسی
291 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای مامان ، شیرینم ، عمرم ....
وقتی یادم میاد که چقدر  مظلومانه اونهم توی یک سال و یکماهگی از شیر مادر محروم شدی وچقدر معصومانه بدون اینکه  یه ذره اذیتم کنی پذیرفتیش ، اشک توی چشام جمع میشه و این بار هم بیشتر از قبل از خدا برای اینکه فرشته ای به این نازی  رو بهم داده تشکر میکنم .
فرشته ی کوچولوی مامانی دو هفته پیش موهای ناز و بلندت رو که از چونه ات هم پایین تر اومده بود کوتاه کردیم ، چون هم نامرتب شده بود و هم ترسیدیم  شاید به چشمای خوشکلت آسیب بزنه . ولی دختر خوشکل من باز هم زیبا تر و جذابتر از قبل شد و الان یه پرنسس کوچولوی خیلی نازه ....
شیرین تر از جونم وقتی مث دیشب تب داری و از دردی که نمیدونم کجاته توی خواب ناله میکنی از خدای مهربون میخوام به همین صبری که تو داری همه ی دردهاتو به من بده تا تو دختر نازم در آرامش بخوابی و مامان رو بخاطر این همه صبوری شرمنده نکنی .....


خدایا برای بار بی نهایتم از اینکه این بچه ی گل و فهمیده رو به من دادی ازت خیلی خیلی و خیلی ممنونم . امیدوارم بد عادتم نکرده باشی که  اگه نی نی مون مث آیلار نبود بهت شکایت کنم .... البته امیدوارم باز هم بهم این لیاقت رو بدی که بچه بعدیم هم مث دختر گلم آیلار باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)