آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

ده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1392/11/28 11:26
نویسنده : مامان آسی
216 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۲۸/۱۱/۹۲ هست و آیلار خانم ۱۰ ماهه شده . و این اولین باریه که تعداد ماههای زندگیش دو رقمیه !!! ایشالا که به ۱۵۰۰ برسه این ۱۰ کوچولوی آیلار خانم .و به امید خدا با سلامتی و شادکامی باشه (( خدایا ))

حالا نوبت به نوشتن کارهائیه که توی این ماه یاد گرفتی :

۱- میتونی تنهایی وایسی حداقل برای ۱۵- ۲۰ ثانیه و این برای مامان یعنی خییییییییلی زیاد

۲- دو تا دندون داری

۳- خیلی با حاله با بابایی گل یا پوچ بازی میکنی و خیلی هم دوس داری

۴- وقتی آهنگای شادی رو  که دوس داری میشنوی نای نای میکنی و دست میزنی .

۵- به طرف بخاری اشاره میکنی و میگی  دا   گاهی هم اشاره میکنی و میگی فففففففف

۶- کلماتی که به دایره واژگانت اضافه شده "

  - ماما ( که البته خیلی وقته میگی ولی حالا واضح تر شده ))

  - با پتو دالی میکنی و میگی "دتی " 

  - میتونی خیلی از کلمات رو فقط لحجشونو ادا کنی ولی حروفشونو نمیگی

  -  

بقیشو فعلا یادم نمیاد ولی بعدا مینویسم

 

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آجی مهدیه
1 اسفند 92 7:21
ای جوووووووووووووووووونم ده ماهگیت مبارک آیلار خاله به قول مامانی ایشالله 1500 ماهگیتو تبریک بگیم . شیرین زبونم که شدی جالب بود برام که آیلار بیشتر مامانشو صدا میزنه تا بابا آخه دیدم بچه هایی که اول بابا رو یاد میگیرن
آجی مهدیه
1 اسفند 92 7:26
مرسی از راهنماییت دوستم با استفاده از فرمولی که بهم داده بودی حساب کردم ، معلوم شد خانم دکتر کرباسی درست حساب کرده . برام مهمه بدونم چه هفته ای هستم ، آخه خیلی مشتاقانه به عکسای هر هفته ش نگاه میکنم ، دوست دارم بدونم چجوری بزرگ میشه و رشد میکنه . ندید بدیدیم دیگه
سجاد
29 اسفند 92 19:05
الهی چه دختری داری خوش بحالت کاش... منم ابجی دوست دارم