آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

ایلار خانم وایساده

1392/11/14 9:06
نویسنده : مامان آسی
303 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین مامان دیروز اولین باری بود که وقتی ازم گرفتی و وایسادی ،  دستاتو برای چند ثانیه ول کردی و تنهایی وایسادی البته مث همیشه خیلی حواست جمع بود. دختر محتاط مننننننننننننن!!!ماچماچماچ

و وقتی خوشحالی و تشویق منو دیدی بازم تکرارش کردی .( آیلار خانومییییی مامانی فدات ). شیرین تر از جونم نمیدونی وقتی که میبینم داری بزرگ میشی و چیزای تازه یاد میگیری و میفهمم که تو خوب و سالمی چقدر ذوق زده میشم و با هر کار جدیدی که یاد میگیری عمر منم زیاد میشه یعنی انقدر خوشحال میشم .

دیروز بعد از نماز و قرآن که با هم خوندیم ( آخه هر وقت مامانی میره سر سجاده آیلار خانوم هم میدووه میاد بغل دستش با تسبیحو عطر و مهرم بازی میکنه و بعدشم موقع قرآن خوندن ،میشینه توی بغلم و خط میبره و با من میخونه !!!!!! باورش سخته یه دختر 5/9 ماهه ....)

 به خدا گفتم خدایا من چی کار کنم که تو بگی به اندازه کافی برای این هدیه الهیت ازت تشکر کردم و دیگه بسه ؟؟؟

 لطفا" بهم بگو خدای مهربون آیلار 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آجی مهدیه
16 بهمن 92 7:52
واااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی چه مامان مهربونی هنوز نمیتونم حستو درک کنم مامی جون اما منی که هنوز نی نی م 6 هفته شه کلی دوسش دارم . آیلارو از طرف منم ببوس
مامان آسی
پاسخ
لطف داری عزیزم . چشم
helen
16 بهمن 92 12:53
الهی فداش چه نازه..... اهل کجایی مامانی مهربونش؟؟؟؟
مریم
17 بهمن 92 16:19
سلام ممنونم از اینکه به من سر زدید و لینک کردید امیدوارم آموزشهای وبلاگ من برای شما و آیلار جون مفید باشه منتظر حضور وپیام هات هستم
آجی مهدیه
23 بهمن 92 7:28
قربون محبتت برم مممممممممممممممممممممممممممممممن آره دیروز سالگرد ازدواجمون بود ، البته توی سند 22 ولی در حقیقت 21 بهمن عقد کردیم و خوذمون از عاقد خواستیم که 22 رو ثبت کنه
نجمه
16 اسفند 92 2:52
سلام مامان آيلار من امروز پيغامتون و ديدم آره راست ميگيد يه شباهتي دارن دخترامون من لينکتون ميکنم بازم به ما سر بزنيد
محسن
24 اسفند 92 9:55
واقعا وب جالبیه امیدوارم عشق بین شما سه نفر همیشه محکم و قشنگ باشه......خدا دخملیتونو براتون نگه داره انشالله......بجای منم ببوسش.
مامان آسی
پاسخ
مرسی خیلی لطف دارید