آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

اولین شب یلدای آیلار خانم

1392/10/1 11:48
نویسنده : مامان آسی
218 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان ، دیشب اولین شب یلدای تو بود عزیز دلم خدا کنه تا 120 سال شب یلدا داشته باشی و ازش لذت ببری . دیشب خونه آقا جون یانا بودیم بابا هم که ماموریت بود و تا اومد ساعت 10 هم گذشته بود .هرچند که تو زود خوابیدی ولی از هندونه شب یلدا بی نصیب نموندی .و وقتی داشتیم با خاله و زن دایی تزئینش میکردیم یه تیکه خوردی و خیلی هم دوس داشتی . شیرین من تو خوشمزه ترین میوه روی زمینی که خدا منو بعنوان درختت انتخاب کرده . خخخخخخخخخخخیلی خوشحالم .  .....

مرسی خدا

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آجی مهدیه
1 دی 92 14:44
آخیییییییییییی عزیزم کوچولوت چه اسم نانازی داره خدا حفظش کنه برات
مامان آسی
پاسخ
مرسی گلم اگه خععععلی دوسش داشتی میتونی اسم دخمل ایشالا آیندت رو آیلار یعنی درخشش ماه ( زیبا رو ) بذاری
آجی مهدیه
1 دی 92 14:44
هان راستی تولد گذشته تو هم مبارک مامی آیلار جون . حضور گرمت به وبلاگم گرما بخشید ممنونم عزیزم
آجی مهدیه
1 دی 92 14:45
خاطره ما هم عشق هندونه ست تا کلکشو نکنه هیچ جا نمیره خخخخ ، درست مث آیلار جونم
مامان آسی
پاسخ
ایشالا 120 سال خاطره داشته باشه ، خاطره جونی
آجی مهدیه
3 دی 92 13:11
عزیزم من کارشناس آی.تی راه آهنم من ساکن بافق هستم یکی از شهرستانهای یزد اومدی اینجا، قدم روی چشم ما بگذاری خیلییییییییی خوشحالمون میکنی عزیزم
آجی مهدیه
3 دی 92 13:13
من لینکت کردم عزیزم
مامان آسی
پاسخ
عزیزی خانم مهندس . مرسی.