آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

تولدت مبارک دختر سه ساله من

1395/1/28 9:30
نویسنده : مامان آسی
580 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  روز خیلی خاصیست ...  سه سال پیش ،  امروز خاصترین روز زندگیم بود و البته پر استرس ترین و زیباترین روز ....روزی که با تمام جزئیاتش جلو چشمانم هست هر روز ، زنده و شفاف  هیجان انگیز و زیبا ....روز به دنیا اومدن تو ..آیلارم .  روزی که همه ی نعمت های خدا یکباره به من و پدر نازل شده و ما آن روز رسول خدا بودیم که تو معجزه آسمانی را بر ما نازل کرد و ما جواب همه کارهای خوبمان را یکجا از خدا گرفتیم ...

یک تا سه سالگی ...پر تحول ترین دوران عمر انسان و زیبای مادر تو آنرا پشت سر گذاشتی و هر روز من و بابا با دیدنت و  راه رفتنت و خندیدنت و مامان و بابا گفتنت و حرف زدنت و قد کشیدنت و وزن اضافه کردنت  و بزرگ شدنت و شخصیت گرفتنت  ، شادتر و پر انرژی تر میشیم در کنار تو بودن لذت بخش ترین خاطره زندگیمان است  . خاطره ای که هر روز تکرار میشود  و هر روز خواهشمان برای تکرارش بیشتر .. و من غرق در رویای کودکیت بزرگ میشوم و رشد میکنم و مادر میشوم .. با حضور تو .. آیلار ..و مطمئنم داشتن تو به همه ی سختی های دنیا می ارزد و حالا که دارمت و داشتنت انقدر شیرین و راحت ... پس بهشت زیر پای من است  تا وقتی تو دخترم هستی .. آیلارم . چه لذتی بالاتر از داشتن دختری مثل آیلار : شیرین و جذاب دوست داشتنی وباهوش  باشخصیت و با وقار خوش صدا و خوش کلام ... والبته کمی در فعالیت های فیزیکی ماهر ولی کند ...همه چیزت را دوست دارم حتی جهت یابی ضعیفت و حرف گوش نکردنهایت .. همه چیزت شیرین و خواستنی ست .

حتی خط خطی های روی تمام دیوارهای خانه  .ادامسهای چسبیده ات به همه ی وسایل و سختی پاک کردن آنها که به زور چسباندیشان  .و لاکهای ریخته شده روی لباست .. ولباسهای قیچی شده ات ..و شیرینی کلماتت وقتی من و بابا کمی بلند تر صحبت کنیم  و شیطنت هات توی  حمام و ترست از ریختن آب روی سرت . و قیافه ات وقتی تمام وسابل آرایشیم را به دست و پاهات کشیده ای و با انگشتات خراب کرده ای  .

,و اکنون به شادی این روز بزرگ تو را به اداره آورده ام و تو از هیجان امروز دیشب خوابت نمیبرد و امروز روز توست و قرار است پدر برایت یک عالمه شمع و فشفشه بخرد تا جشن چهار نفره امان را با شادیت  تبدیل کنی به همان جشن باشکوهی که داشتم برایش تدارک میدیدم و بخاطر آماده نشدن خانه جدیدمان نتوانستیم  برگزارش کنیم .

امروز تولد توست و تو سه ساله میشوی و من هر چه بیشتر به تو فکر میکنم ارزشت برام بیشتر میشود و بیشتر به تو وابسطه میشو م و از خدا میخواه م که همیشه به تو سلامتی و شادی و عمر طولانی   بدهد .

آمین خدای بزرگ آیلار

پسندها (2)

نظرات (0)