آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

من نویسنده نیستم

1395/1/17 13:01
نویسنده : مامان آسی
236 بازدید
اشتراک گذاری

های ... با کسانیم که مهر مادری و عشق وصف ناپذیر مادری به فرزندش را قیاس میکنند با ادبیات . و میخواهند ادیبانه بنویسم و پر پیچ و تاب و موج بیندازم میان سخنانی که صاف و مستقیم از ته قلبم میاید....

های بدانید اینها نوشته نیست که بخواهم بنگارم اینها متن ادبی نیست که در نوشتنش تامل و تفکر کنم .. اینها فقط حس واقعی یک مادر به فرزند کوچکش است که دارد حال و هوای این روزش را مینگارد و بدان سادگیش برای یک کودک قابل درک است و و حتی وقتی بزرگ شد ... برایش شیرین است و هر سطرش را با اشک میخواند و میداند که برای کودکم نوشته ام . میداند حس این روزهای مادر را ... عشقی ساده و بدون پاکنویسش را....  

و ارزش نوشته هایم به نویسنده نبودنم است ... من خوب نمینویسم ولی سعی میکنم بنویسم تا بداند کودکم که چقدر برایم مهم است و باارزش است که برایش این دشوار را انجام میدهم و مینگارم و باز هم نمی اندیشم و چشمانم را میبندم و از احساس نا خود آگاه خود مینویسم و هیچ وقت نمیخواهم که نویسنده باشم .. میخواهم فقط یک مادر باشم که نوشته هایش در حد یک انشائ دبستانی باشد ولی باشد ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)