آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

26 ماهگیت مبارک عزیز دلم

1394/3/27 8:45
نویسنده : مامان آسی
287 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم آیلار ..........

حالا که بعد از شش ماه که پیشت بودم و دوباره سر کارم برگشتم ..... نمیدونی چه عذابی میکشم وقتی صبح ها که میخوای ازم جدا بشی گریه میکنی و هی التماس میکنی .. مامان بغلم کن ... و  باز بیشتر .. مامان نازیت کنم  مامان .. و من مجبورم هر روز با ناراحتی ازت عذرخواهی کنم  و درحالی که تا مدتی  بغض دارم از تو جدا بشم . دختر فهمیده من امیدوارم اینو درک کنی که بخاطر خودت هم هست ... برای آیندت . بتونی به خواسته هات برسی ... باور کن . 

منو ببخش اگه ناخواسته ناراحتت میکنم و بدون تمام نگرانیی که دارم فقط بخاطر تو و آیدا هست . همه ی ترسی که توی زندگیم دارم اینه که خدا بهم فرصت یپش شما بودن رو بهم نده . و شما تنها بمونید با یه دنیای ناشناخته بدون مادر ....... 

خدایا لطفا ازت خواهش میکنم .... 

خواهش میکنم منو و البته علی اکبر رو برای دخترام نگه دار و این بعد از سلامتیشون بزرگترین آرزومه .آمین. 

پسندها (2)

نظرات (1)

الی
8 تیر 94 10:50
با اینکه من هیچوقت مامانمو بخاطر سرکار رفتنش نبخشیدم ولی درکش کردم چون اونم حق داشت کاری رو که دوست داره انجام بده میدونم بیشترش به خاطر خودم بوده واسه اینده ی من الان هرچی که میخوام دارم جز خود مامانم.چون دیگه حوصله ای برای من نداره شاید اگه نمیرفت سر کار انقدر مریض نبود و اعصابش راحت بود اونوقت منم انقدر نگرانش نبودم.ولی میدونم مامانم بهترین مامان دنیاست.واقعا بهترینه.حالا که بزرگ شدم زندگی تشکیل دادمو بیشتر درک میکنم معنی این جمله رو فهمیدم واقعا:به بهشت نمیروم اگر مادرم انجا نباشد. با شناختی که من از ایلار دارم مطمئنم قدر میدونه... خدا همیشه شما و عمو رو واسشون حفظ کنه همینطور اونارو وباعث سربلندیتون بشن انشاالله...
مامان آسی
پاسخ
مرسی الی جون . انشاالله