آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

شانزده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/5/27 10:59
نویسنده : مامان آسی
287 بازدید
اشتراک گذاری

فردا آیلار خانومم یک سال و چهار ماهه میشه و اینبار میدونیم که قراره یه آبجی داشته باشه که فقط یه سال و هشت ماه ازش کوچیک تره . خدا رو شکر میکنم که خدا به آیلارم یه آبجی کوچولو داده تا بتونن با هم دوران کودکی والبته بقیه زندگیشونو بگذرونن . امیدوارم خدا به من و بابایی هم فرصت بده تا در کنارشون باشیم و برای خوشبختیشون و شادیشون تلاش کنیم . آممین

خوشکل خانومم توی این ماه کلی کلمه یاد گرفته که دیگه نمیتونم همشو بنویسم . شعر هم که بع بعی میگه رو از قبل بلد بود و توی این ماه خاله ندا بهش شعر یه توپ دارم قلقلیه رو بهش یاد داده و اونهم با ناز و اشاره شعرو میخونه .... البته ما اول هر مصرعو میگیم و آیلار خانوم هم بقیشو ........ شیرینه بخدا ... همه کلی دوستش دارن و ازش تعریف میکنند . البته تعریفی هم هست این دختر ..... به قول بابایی .این بچه نیست که .. فرشته است

لغت نامه آیلار جونم :

  آتاد  : افتاد

آآآآآآآآی کنیدش : وقتی که یه چیزو خودش از جا در میاره یا پاره میکنه !!!

پاتنه : فاطمه

اسک : عروسک

اونو : اشاره به چیزی داره که میخواد که بهش بدیم
و خیلی کلمات قشنگ دیگه که الان یادم نمیاد .البته آیلار جونم توی این ماه چند تا جمله دو کلمه ای هم میگه  مث  :  بابا نیست . البته جملات چندین کلمه ای هم میگه که فقط خودش میدونه چی میگه ولی مطمئنن معنا داره برای خودش چون وقتی ازش میخوایم که بگه چی میخواد  دوباره تکرارش میکنه .شیرینه بخدا .

و من از همون خدا به اندازه همه ذراتی که آفریده بخاطر این هدیه آسمونیش ممنونم و امیدوارم آیدا جونم هم همینقدر خوب و فهمیده باشه .  جوووووووووووووووووووووووووو نم   (( آیلار و آیدا ))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطمه
11 آبان 93 12:38
آیلار جون خیلی دوستت دارم وقتی می گم آیدا کو دست می ذاری رو شکم مامانی میگی اینا مرسی خاله پاتنه