آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

یک سالگیت مبارک عزیز دلم

1393/2/1 8:55
نویسنده : مامان آسی
220 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از مهمترین اروزهای زندگی آیلار خانمه چون تبدیل به یه دختر یه ساله ناز و کوچولو شده . دختر کوچولوی من سالهای سال باید 28/01/رو توی زندگیش مهمترین روز بدونه و ازش لذت ببره و البته کادوهای خوب بگیره ...امیدوارم که منم بتونم حداقل تا وقتی که بهم احتیاج داره پیشش باشم و حمایتش کنم ...

عسل مامان تا به امروز میتونه تا چند متر تنهائی راه بره و 4 تا دندون شیری خوشکل داره ( دوتا بالا و دو تا پایین ) کلی کلمه میگه و خیلی از حرفا و دستورات ما رو متوجه میشه ..عسلی شده برای خودش .... همه خیلی زیاد دوسش دارن ... با اون موهای مشکی بلند و ابروهای کشیده مینیاتوریش خودشو زیاد توی دل همه جا کرده .

همون دختر کوچولوی سه کیلویی مامان که حالا شده ... کیلو و قد 51 سانتیش شده ... سانت و کلی خوشکلتر و نازتر شده ... عسلی که همیشه از حمام میترسید و توی حمام همش میلرزید و چشماش گرد میشد و گریه میکرد و حالا خیلی آب بازی رو دوس داره و کلی ذوق میکنه .

نانازی که اولین ناخنش رو وقتی گرفتم برای یادگاری چسبش زدم و نگهش داشتم و ناخن یک سالگیشم براش نگه میدارم تا ببفهمیم  توی یه سال چقدر بزرگتر شده ....

کلماتی که یاد گرفته :

مامان - بابا - توتو - تاتی - تی تی - دادا - د د - رفت - افتاد - بده - ماهی - آتیش _توپ _گل _نازی - آخ - داغ -داغه- بوف - آب - به به - نه نه -نای نای نای - هاپو - صدای بع بعی ( بببعععع ) و صدای کلاغ ( قار ).... یک دو سه چهار ... !!!! ایناش ....

من و بابا روز تولدش یه جشن کوچولو گرفتیم در حد خودمون و عمو ناصر ایناش .. عکساشو هروقت تونستم میذارم

پسندها (1)

نظرات (2)

ღ.آجي مهديه.ღ
25 اردیبهشت 93 12:00
آیلار جونم تولد یه سالگیت مبارک ایشالله مامانی برا عروسیت انقدر شادی کنه
مامان آسی
پاسخ
مرسی عزیزم ایشاالله یک سالگی نی نی خودت
عکاسی آیسان
26 خرداد 93 9:30
سلام مامان بابا آیلار وقت بخیر وخسته نباشید موفق ،سلامت وهمیشه پیروز خوشحال میشم به من هم سربزنید راستی این هم سایت روستامونه http://abavisanvlg.ir ممنون میشم سربزنی و نظرت را بگی