آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

یازده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/1/5 9:19
نویسنده : مامان آسی
186 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 26/12/92 هست و دو روز تا 11 ماهگی آیلار جونم مونده و من بیشتر از قبل و هر روز بیشتر از دیروز دوستش دارم و از ته قلبم عاشقشم . ماه دیگه عسلم یک ساله میشه و این یه تحول بزرگه از العان براش هیجانم دارم . نمیدونم باید چی کار کنم یا چی بخرم ولی از حالا تو فکرشم . امیدوارم بتونم جشن تولد خوبی براش بگیرم حداقل در حد سه نفره خودمون تا براش یادگار بمونه میدونم که هیچکی خاطرات یک سالگیشو یادش نمیاد ولی از عکساش که متوجه میشه که چقدر برامون مهم و باارزش بوده ...

خدایا ممنونم از اینکه دخترم داره یک ساله میشه و خوشحال و سالم در کنار من و باباشه خدایا همیشه براش شادی و سلامتی کنار بذار . خواهش میکنم .

قند و عسلم کارائی که توی این ماه یاد گرفتی انجام بدی :

- خیلی وقته که میتونی از گوشی تلفن استفاده کنی .یعنی گوشیو برمیداری و شماره میگیری . یا روی آیفون میذاری و شماره گیری میکنی ...

- ماشینت رو وایمیسی و هل میدی و میگی : دی دی ....میتونی از دی دی تنهائی پیاده بشی .

- مفهوم خیلی چیزا رو میدونی و به حرفمون گوش میدی مثلا بیا ... بده ... مثلا خرسی رو بده .....

- بازی کردن با گوشی موبایل رو خیلی دوس داری و میدونی گوشی من و خاله فاطمه دکمه ایه و دکمش رو میزنی ولی گوشی بابا و خاله شهلا  لمسیه و با انگشتات روی صفحش میکشی ... با تام سخنگو بازی میکنی ....سنتور گوشی خاله رو میتونی بزنی ... اصلن شما موسیقی دان هستی خوشششششکلم .

- خیلی وقتی معنی بوف رو میدونی و وقتی چیزیو بگم بوففه دیگه بهش دست نمیزنی .

- تقریبا یه ماه پیش بود یه دفعه متوجه شدم که در شیشه روغن زیتون نیست و تو داری با شیشش بازی میکنی خوشبختانه تقریبا " خالی بود  مطمئن بودم که درشو بسته بودم ... خیلی عجیب بود که توبازش کرده باشی ولی بعد دیدم که علاقه زیادی به بستن در بطری دلستر و نوشابه داری و خیلی هم سعی میکنی ......ولی میتونی اگه شل بسته شده باشه بازشون کنی .....خانم مهندس مننننننن .

یه چیز جالب که از همون اولین باری که بهت غذا دادم ، میگی : وقتی که غذا خوشمزه باشه و دوس داشته باشی وقتی توی دهنته میگی : دااام -یا  ...  گاام ...   خلاصه از هر نی نیی این کار بر نمیاد ... دختر فوق العاده من ....

چند تا کلمه جدید رو با مفهومش یاد گرفتی و میگی  : رفت و بده ..... اصلناااااا شیرینی بخدا .... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آجی مهدیه
6 فروردین 93 13:08
سلام آیلار خاله عیدت مبارک . سلام مامی آیلار جون ، دوست گلم ، عیدت مبارک عزیزم ، امیدوارم سال خوبی رو کنار همسر و گل دخترت شروع کرده باشی
آجی مهدیه
6 فروردین 93 13:08
راستی آیلار جون تولدت پیشاپیش مبارک خاله ای ایشالله عروسیت عزیزکم مرسی عزیزم انشا الله