آیلار  خانمآیلار خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی من آیلار

عزیز مامان و بابایی

1392/9/18 8:40
نویسنده : مامان آسی
156 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان و بابا تو ساعت 4 عصر روز چهارشنبه 28/01/92 توی اطاق عمل به دنیا اومدی . یه فرشته آروم و ناز و کوچولو!!!. یه فرشته واقعی .

balerina.gif

باورت نمیشه اگه بگم تا حالا چند بار من وبابایی به اینکه تو یه فرشته ای اعتراف کردیم .تو تا امروز که هفت ماه و 22 روزته اصلا ما رو اذیت نکردی و فقط و فقط به ما لبخند میزنی و بزرگ میشی ...و بزرگتر .دختر خوش اخلاق من.. ماچو ما هر لحظه و هر لحظه از اینکه خدا ما رو لایق داشتنت کرده از او شاکریم .

خدایا شکرت اگر هر روز و هر لحظه برات سجده کنیم باز هم شکر نعمت به این بزرگی رو نکردیم .

((خدایا به ما فرصت و توان تربیت فرزندی صالح و سالم ده . یاریمان کن یا غیاث المستغیثین )) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیا و ایلمان
18 آذر 92 9:14
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....